Films waar ik naar uit kijk..

08:44 Loetiewoetie Blogt 0 Comments

Als de mega filmliefhebber die ik ben sta weer te popelen om het allerlaatste filmnieuws te lezen en natuurlijk de nieuwste films te bekijken! Naar deze films kijk ik het meeste uit de komende maanden. Kijk je mee? 

Hacksaw Ridge
Hacksaw RidgeIk ben een ontzettende geschiedenis liefhebber, en met name de jaren rond de tweede wereldoorlog vind ik erg interessant. De film verteld het verhaal van Desmond Doss. Hij geloofde erin dat de oorlog rechtvaardig was, maar dat moorden desondanks verkeerd was en was dan ook de enige Amerikaanse soldaat in de Tweede Wereldoorlog die in de frontlinie vocht zonder wapen. Bizar toch? 

De film draait vanaf 3 november in de Nederlandse bioscopen. 





Fantastic Beasts And Where To Find ThemFantastic Beast and where to find them
Sinds de bekendmaking van deze film, keek ik er al naar uit. J.K. Rowling heeft mij een fantastische jeugd bezorgd en mij en vele anderen weten te betoveren met de tovenaarswereld. Ik kijk nog altijd graag naar alle Harry Potter films en de boeken blijven leuk. Daarnaast vind ik Eddie Redmayne een goede acteur, ben dan ook heel benieuwd hoe dat hij deze rol in de tovernaarswereld neer zal gaan zetten! 

Fantastic Beast draait vanaf 16 november in de Nederlandse bioscopen. 





Viana
Vaiana (Originele versie)Weer een nieuwe film van de Walt Disney Studio's. Deze keer gaat het over een avontuurlijke tiener die met behulp van halfgod Maui, de oceaan over zeilt op een spannende missie om zichzelf te bewijzen. Disney films zijn bij mij altijd goed! Ik ben dan ook weer erg benieuwd hoe leuk en uniek deze is. En natuurlijk naar eventuele nieuwe meezingers ;) 

Viana draait vanaf 30 november in de Nederlandse bioscopen. 




Assassin's Creed
Assassin's CreedHet verhaal voor de film is gebaseerd op de gelijknamige games en romans/strips. Ik vind het super bijzonder dat ze deze gaan verfilmen. Als een game het dan ook verdiend, is het deze wel. Het verhaal gaat over Callum Lynch. Door nieuwe technologieën kan hij in de huid kruipen van zijn voorvader Aguilar uit de 15e eeuw in Spanje. Hij ontdekt dat hij een afstammeling is van een geheim genootschap genaamd de Assassin's. Hij doet krachten op en kennis die hij kan gebruiken tegen de krachtige Templar-Organisatie in de tegenwoordige tijd. 


Assassin's Creed draait vanaf 5 januari 2017 in de Nederlandse bioscopen. 




Naar welke film kijk jij het meeste uit? 

0 reacties: